Reviews

Legend is de meest geschikte coverband voor bruiloft, bedrijfsfeest of evenement! Niet omdat wij dat zeggen, maar omdat anderen dat zeggen. Hieronder vind je een greep uit alle reacties die wij mochten ontvangen van mensen die voor Legend gekozen hebben voor hun feest.

Bianca Dam
1 review

2 dagen geleden

NIEUW

Wat een super goede band! Ze weten er echt een fantastisch feest van te maken. Het is ook heel gevarieerd wat er gespeeld wordt. Ik zou ze zeker aanraden 😀 …

Ruben van Meerkerk
2 reviews

9 maanden geleden

Wat een onwijs toffe en kwalitatief hoogstaande band! Van tevoren leuk contact gehad met alle bandleden middels een digitaal videogesprek en speelden ze voor ons wat nummers. Goed contact gehad met René. Tijdens onze bruiloftsfeest was het erg warm binnen maar desondanks wist de band de dansvloer al die tijd vol te houden! Een erg breed repertoire en ze voelen goed aan wat het publiek wil. Tijdens de avond en achteraf vele positieve reacties gehad van de gasten. Speciaal voor mij een (moeilijk!) Red Hot Chili Peppers nummer ingestudeerd en erg goed uitgevoerd! Bedankt Legend voor jullie super optreden, wij en alle gasten hebben erg genoten. Een onvergetelijke afsluiting van een onvergetelijke dag voor ons. Ruben & Ilona (17-06-2022)

Geef ons je mening

Jou mening is belangrijk voor ons. Laat ons weten wat jij vond van het optreden van Legend. Klik op onderstaande link en log in met je gmail account. Je maakt ons en iedereen die Legend wil boeken hier erg blij mee

Emmy de Vries
3 reviews

een jaar geleden

Legend coverband speelde op onze bruiloft en ze maakte er echt een feestje van! Leuke muziek, kan verzoek nummers indienen. Iedereen op ons feest heeft genoten. En… vriendelijke mensen!

Stefan Laura
1 review

11 maanden geleden

LEGEND heeft voor ons een fantastisch trouwfeest verzorgd! Iedereen had een goed feestje en achteraf hebben we nog veel complimenten gehoord. Ook is er vooraf heel fijn meegedacht over de invulling van een aantal elementen van de avond, zoals de openingsdans en het begeleiden van een liedje gezongen door de bruidegom. Wij kijken terug op een top feest, mede dankzij jullie!

Tom Groot
2 reviews

11 maanden geleden

Uit ervaring kunnen we nu zeggen: Legend op je bruiloft is een garantie voor succes! Deze topmuzikanten maakten er bij ons een groot feest van. IJzersterke zang, weinig onderbrekingen tussen de nummers en goede interactie met de zaal. Vanaf het begin een volle dansvloer en aan het einde het dak eraf!

joyca vijftigschild
4 reviews

een jaar geleden

Op vrijdag 10/09/2021 speelde coverband legend een geweldige show op onze bruiloft! Het was echt een groot feest! Wij zijn super blij dat we voor jullie hebben gekozen, jullie kregen echt iedereen op de dansvloer en maakte er echt een compleet feest van! Super bedankt!!

“Jullie speelden gisteren GEWELDIG in de Witte raaf. We gingen uit ons dak met dansen op de vulkaan.:-)”  Groetjes Marion

“Als eerste bedankt voor de FANTASTISCHE AVOND! Wij zijn heel blij dat jullie op onze bruiloft hebben gespeeld. Er is volop gefeest. Jullie zorgden voor een goede sfeer! Het was een SUPER FEEST! Ook hebben we veel leuke reacties gekregen van de feestgangers, dat jullie een hele goede bruiloft band zijn! Nogmaals erg bedankt!”  Elco en Miranda

“Wat hebben wij een geweldige avond gehad met Legend. Zij beloofden ‘Feest’ en dat kwam er! Vanaf de binnenkomst van de gasten tot het einde van het feest was er live muziek en daar heeft iedereen ontzettend van genoten. Er is de hele avond gedanst op een mooie afwisseling van allerlei muziekgenres. Onze gasten vroegen al of wij volgend jaar weer een feest met Legend wilden geven. Dat zegt genoeg, echt een aanrader!” Sjoerd en Maaike Otten

“Toen wij Legend hoorden spelen op de bruiloft van onze buren waren we zo enthousiast dat we ze gelijk voor onze eigen bruiloft gevraagd hebben. Wat een feestje kunnen deze mensen bouwen! Als Legend begon te spelen stond de dansvloer gelijk vol! Alleen maar positieve reacties van onze gasten. Meestal is een coverband gespecialiseerd in 1 genre, maar Legend speelt in alle genres de sterren van de hemel. We kunnen niet anders dan ze van harte aanbevelen!” Martijn en Karin

“Iedereen heeft het over de goede band die wij op de bruiloft hadden! Wat hebben jullie er een topfeest van gemaakt. men heeft het er nog steeds over dat ze zo lekker hebben kunnen dansen. Wij zelf zijn ook heel blij met jullie geweest. En natuurlijk fijn dat Jan-Arien mee mocht doen op de saxofoon en dat Leonard zelf mocht zingen twee liedjes. Dank jullie wel. We zullen jullie tippen aan anderen. ”  Fam. Burger

“Super gave band met een enorm repertoire ! Hele avond de sterren van de hemel gespeeld, de avond was één groot feest. Absoluut aan te raden als je een gezellige dans avond wilt hebben, ze krijgen je zeker met je voeten van de vloer !! :)” Peter en Esther

“Legend heeft gespeeld op onze bruiloft. De hele avond hebben wij en onze gasten genoten van goede muziek en een passende sfeer met een knallend einde. Van onze gasten ook veel complimenten ontvangen over de band. Echt een aanrader!” Ingrid Slooten

“Wij willen jullie bedanken voor een fantastische avond! We hebben alleen maar complimenten mogen ontvangen voor de band. Wij zijn vanochtend nog even terug geweest en ze vroegen mij jullie contact informatie omdat zij als trouwlocatie ook laaiend enthousiast waren. Ik denk dat ze jullie gaan aanbevelen bij toekomstige stellen die daar hun feest gaan geven. Dankzij jullie optreden is het een onvergetelijke avond geworden! Nogmaals super bedankt!”  Jasper en Laura

“Een geweldige band waar we van iedereen jong en oud op onze bruiloft alleen maar positieve reacties over hebben mogen ontvangen. Voor iedereen een aanraden die een leuk feest wilt hebben. Ze zijn energiek en onwijs goed!” Ingrid Zorge

“Beste Legend bandleden, WAT EEN FEEST!! Echt ongelooflijk!!! Wat waren jullie goed en wat hebben jullie ervoor gezorgd dat wij de mooiste avond van ons leven hebben gehad! Onze grote dank hiervoor!! We krijgen van iedereen grote complimenten en jullie naam is hier al met regelmaat genoemd. De muziek keuze was geweldig en zeker de afsluiter.. ;-) Kortom het was FANTASTISCH!!”  Lieve groetjes Sjors en Sabrina

Jessica Harsveld
4 reviews

3 jaar geleden

Wat een geweldige band! Wat waren wij blij dat we jullie hebben gevraagd om te spelen op onze bruiloft 25-8-2017. Jullie kregen zelf mensen op de dansvloer die wij nog nooit hebben zien dansen! Geweldig de nummers die jullie speciaal voor ons hadden ingestuurd fantastich heel blij mee! Het afsluit nummertje was ook fantastisch iedereen springen! Als wij ooit nog eens feestje geven vragen we jullie zeker weer!

Karin Geleijn
1 review

5 jaar geleden

Toen wij Legend hoorden spelen op de bruiloft van onze buren waren we zo enthousiast dat we ze gelijk voor onze eigen bruiloft gevraagd hebben. Wat een feestje kunnen deze mensen bouwen! Als Legend begon te spelen stond de dansvloer gelijk vol! Alleen maar positieve reacties van onze gasten. Meestal is een coverband gespecialiseerd in 1 genre, maar Legend speelt in alle genres de sterren van de hemel. We kunnen niet anders dan ze van harte aanbevelen! Martijn en Karin

Familie Otten
1 review

6 jaar geleden

Wat hebben wij een geweldige avond gehad met Legend. Zij beloofden ‘Feest’ en dat kwam er! Vanaf de binnenkomst van de gasten tot het einde van het feest was er live muziek en daar heeft iedereen ontzettend van genoten. Er is de hele avond gedanst op een mooie afwisseling van allerlei muziekgenres. Onze gasten vroegen al of wij volgend jaar weer een feest met Legend wilden geven. Dat zegt genoeg, echt een aanrader!

Lindsey Kooiman
1 review

7 jaar geleden

3 juli 2015 hebben wij onze bruiloft compleet gemaakt met Legend! Wij hebben Legend helemaal de vrije hand gegeven. Onze wens was gelijk feest :-). Dat heeft Legend meer dan voor ons verzorgd! Legend heeft fantastisch gespeeld! Wij kregen vele complimenten over de band. Ontzettend bedankt voor een onvergetelijke avond/feest. Groetjes Jeroen & Lindsey

Esther Hollestelle
1 review

7 jaar geleden

Super gave band met een enorm repertoire ! Hele avond de sterren van de hemel gespeeld, de avond was één groot feest. Absoluut aan te raden als je een gezellige dans avond wilt hebben, ze krijgen je zeker met je voeten van de vloer !! :) Groetjes Peter en Esther

“Jullie hebben een geweldige sfeer neergezet en iedereen was zeer enthousiast. Daarnaast hebben bruiloft band en DJ mooi samen gewerkt waardoor het een prima feest was. Dank namens allen.”  Wim Mendel

“Jullie hebben ons bruiloftsfeest tot een succes gemaakt. Een ruim repertoire met mooie uitvoeringen. Jullie hebben onze verzoeknummers prachtig gespeeld. Van meerdere gasten kregen wij te horen dat jullie fantastisch stonden te spelen. Heel erg bedankt voor de geweldige avond! Hulde!”  Jordi & Celine

“Wat een retestrakke show zaterdagavond! Ik was er bij t/m de tweede set, en met name die vond ik geweldig. Lekkere nummers, er zat swing in, er zat plezier in, het klonk goed. Jullie maakten contact met je publiek, en ook met elkaar. Authentiek en plezier uitstralend. Jullie weten hoe je een feest moet bouwen. Mijn verwachtingen zijn meer dan waargemaakt. Complimenten dus!! ”  Johan Kloosterboer

“Jullie hebben onze bruiloft op een fantastische manier nog mooier gemaakt dan dat hij al was, het was een onvoorstelbaar goed feest waar alles in zat. De gevoelige snaar van Adele, een lekkere meezinger van Guus Meeuwis, lekker springen en afsluiten met een meer dan weergaloze rockmedley: het had niet beter gekund!! Iedereen bedankt!!” Coen en Suus

“Vorige week heeft Legend gespeeld op onze bruiloft. Wat begon met een spetterende kijkrepetitie, eindigde met een knallend feest! Wij willen jullie bedanken voor deze fantastische avond met heerlijke muziek! De gasten waren ook erg enthousiast en iedereen zei: “De bruiloft van Melvin en Denise was te gek! En wat een goede bruiloft band!”  Melvin en Denise

“Ontzettend bedankt voor het spelen op ons huwelijksfeest! Het was geweldig! Dé perfecte afsluiting van een geweldige dag! We zijn bij een oefenavond komen luisteren en hadden er toen al veel vertrouwen in dat jullie de juiste sfeer zouden gaan creëren. En dat vertrouwen bleek terecht! Alle genres zijn voorbij gekomen en zelfs meezingen met de stukjes, was geen probleem voor jullie. Veel gasten gaven aan dat het lang geleden was dat ze zo’n goede bruiloft band hebben zien en horen optreden! Voor degene die op zoek is naar een goede bruiloft band om een knalfeest te geven, zoek niet verder! Je hebt hem zojuist gevonden!”  Tom en Dorien Rinkel

“Beste Legend. Bedankt!!! Wat een topfeest! Helemaal goed, we hebben zo genoten! En ontvangen compliment na compliment van onze gasten! Complimenten voor de hele band, en ook zeker voor de geluidsman, zelfs mijn moeder (is heel gevoelig voor te hard geluid) was zeer tevreden. Nogmaals bedankt! En wie weet tot ziens want iedereen was zo enthousiast dat jullie vast nog een keer gevraagd worden op een ander feest.”  Ellen en Joe

“3 juli 2015 hebben wij onze bruiloft compleet gemaakt met Legend! Wij hebben Legend helemaal de vrije hand gegeven. Onze wens was gelijk feest :-). Dat heeft Legend meer dan voor ons verzorgd! Legend heeft fantastisch gespeeld! Wij kregen vele complimenten over de band. Ontzettend bedankt voor een onvergetelijke avond/feest.” Groetjes Jeroen & Lindsey